theanonymousclowns

Alla inlägg den 14 oktober 2015

Av the anonymous clowns - 14 oktober 2015 20:12

Tjo, läget? Vill bara säga en vitkig clown sak. Ni vet väl att det är flera som skriver inlägg på denna bloggen, va? nej ni vet inte alls. Ajt whatever så hur har ni det i dessa dagarna?

Jo tack, jag har clownigt bra. Kommer ni ihåg när forskare sa att jorden kommer ''stoppas'' 2012? jag har faktiskt tänkt på detta i typ flera månader nu, tänk om det verkligen slutade 2012 och vi bara lever efterlivet?

I know you think im dumb or something but juuust think about it. Aja idag så träffade jag min clowniga vän som jag inte har träffat på typ 12 något månader!

Ja ja jag är clownigt jävligt glad! Whatever lets move on. SÅ har ni några clowniga filmer man kan kolla på? liksom jag har sett clownigt många clown filmer. Jag tipsar er om en bra film som heter - dark knight - ni som gillar batman ni gillar filmen också 100%.

Dont remember to smile and say fuck you when you are sad, ok?´/det där kom helt random haha.


Are you in the clown house?


Poof bitches.


Ps. ily smile ;)


Presentation

Hello, our toys. We gonna make you laugh all day long.

Are you in the clown house?

poof.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards